Birrrcan
Aynısı bende de var ellerim ayaklarım kollarım tamda bu şekilde ve çok kaşınıyor tatlı tatlı kasiyorsun sonra tutuyor kaşıntı bırakmıyor tahlilleri herşeyi yaptık canım çok şükür sıcaklardan falan olduğu düşünülüyor krem verdi bol bol duş al soğuk suyla dedi doktorum sirke falanda sürebilirsin biraz yakar belki kaşıdıktan sonra ama hafifletiyor 😘