Kızlar 34 haftanın içindeyim ve kolestaz oldum. Doktorum 3 hafta takip 37 de doğum dedi. Bebiş kakasını yapabilirmiş ve allah korusun daha kötü durumlara sebebiyet veren bir durum bu kolestaz denen bela. Tüp bebekle hamile kaldım zaten. Baştan beri zorluydu. Suni sancı denendip olmazsa sezeryan olacak ki büyük ihtimalle sezeryan gibi duruyor. 37 de doğarsa küveze girer mi acaba? Sağlıklı olur mu? Zaman nasıl geçicek napıcam bilmiyorum + dogumdanda korkmaya başladım sezeryan olasılıgı var. 37 de dogum yapıp küveze girmeyen bebek var mı?