GlinGlerAs benim basıma geldi canım 28 . Haftamda doktorum bakalım eğer kilo alımı durursa bakarız çaresine denmişti 37 . Haftaya kadar sıkıntı yok kilosunu aldı 37 den snra fazla alamamaya basladı ama bu haftalarda alamaması normalmıs 38+4 e kadar geldk inş etkılenemz senınkide ama haftan ii etkılenmez yeni basladıysa