masal_94 ben de 2021de olmuştum. Geçen hafta sağlık ocağında aradılar bir doz yapalım , ikinci dozu yapıp yapmayacağımıza kadın doğum doktorunuz karar versin dediler. Sordum doktoruma ikinci dozu olmama gerek olmadığını söyledi olmadım ben de hiç o kol ağrısını çekesim yoktu zaten.