Selin_6781 Merhaba hanımlar acayip şekilde öksürüyorum şimdi acilden çıktım doktorum perebron şurup verdi ilacın içeriğinde hamileler kullanamaz diyor iyice kafam karıştı kullanan var mı acaba
Nanelimonn Selin_6781 merhaba şurubunu faydasını gordunuz mu . Bende cok fenayım suan oksuruk ve balgam var