MerveOulganm benim çok zordu canım 😁 çok ayrıntıya girmeyim herkesi farklı oluyor benim biraz sıkıntılı oldu bebek yukarda idi açılma olmadı 18 saat sancı çektim ben daha da açılma olmayınca suni sancı verildi öyle açıldı çok şükür atlattık 4 yaşında oğlum inşallah bu oğlum da sağ salim gelir🤗