Bebeğimizin kafası şu an aşağıda duruyormuş ve her akşam 20 dakika kadar tekme gibi pıt pıt karnımda bi atım var ve bu atım belli bir aralıkla sürekli oluyor 20 dakika hiç durmadan sürekli tekme atıyor gibi ama hıçkırık olabilir diye düşündüm doktor bu kadar uzun sürmez hıçkırık demişti siz yaşadınız mı böyle bi durum bu atım hissi neden oluyor?