Smyycshn Kızlar 38+0 ım. Kasılmalarım çok erken haftalarda başlamıştı ama iki gündür sıktı. Bugün de bira yoruldum. Akşamdan beri takip ediyorum tam on dk da bir kasılma oluyor ama ekstra bir sancı ağrı yok. Bu doğum belirtisi olabilir mi?
Mom0888 Smyycshn bende adet sancısı gibi başladı 15 dakika bir şeklinde sonra ağrı biraz daha arttı belime kaşığıma doğru en şiddetli adet sancıı düşünün öyle sonra hastaneye gittiğimde doğum başlamıştı
Smyycshn Bu arada bir HF sonra sezeryan var planlı. İkinci gebeliğim. Nasıl ayırt edebilirim doğum sancısı olduğunu?
Smyycshn Kasılmayla birlikte benim de sancım oluyor ama düzenli kasılma doğum belirtisi mıdır bilemedim