papatyaseveranne Bebeğim eskisi kadar hareketli değil. Bu durum beni korkutuyor yatıp dinleme mecburiyetinde hissediyorum kendimi. Bu haftalarda normal mi? Yeri daraldığı için son haftalar hareketi az olur diye okudum ama sizleri de merak ettim?
Pinar61 papatyaseveranne yeri daraldığı için öyle imiş bende 38im tatlı biseyler ye kızım tatlı yiyince Deli gibi hareketli oluyor bide kendini çok kolla artık suyun az az gelebilir nişan gelebilir dikkat et
Huriye-Kavakkk35 papatyaseveranne cikolata yiyin son aylarda yeri daraldığı için zor hareket ediyorlar benimde aynı durum var