Bir hafta sonra doğumum. Hastanede ikinci gün fotoğraf çekimi olacak onun için takım aldım şapkası da var dantelli kız bebek bekliyorum bu arada. Şapka mi giydireyim bandana mi takayım. Yenidoğan bebek hassas olur diye bandana takmaya cesaret edemedim yardımcı olur musunuz