Yagmurmeric Beyzaaa21 39+2 aynı sekildeyim herşeyi yapıyorum açılma sanci hic bişey yok işe yaramıyor bugün konrtolde doktor 41 e kadar beklicez olmazsa suni sancı vercez dedi
Sena00 Beyzaaa21 günü vakti ne zamansa nede yapsan gelmiyor maalesef ilk gebeliğim de yürüşler merdiven inip çıkmak daha neler neler 37 de çatı muayenesi oldum doktor bebek kanalda her an doğum olabilir demişti ama benim bebeğim tam 41+5 de doğdu 🤣 bol yürüyüş sonrası suyum gelmişti
Hzky2010 Beyzaaa21 aynıyız nstede sancım çıkmıyor zaten sancımda yok hiç bir belirti yok ne zaman olur bilmiyorum
Yagmurmeric Mom0888 yaa öyle mi umut olsunuz bana valla bende 39 lardayimda hiç bişeyim yok yalancı sancı vs. Bile yok nst de de bişey çıkmıyor açılma yumuşama da yok 🤣 nasıl başladı aniden sizin su mu geldi yoksa sancıyla mi gittiniz hastaneye
Yagmurmeric Beyzaaa21 kuzum sor ben sordum nasıl bı yol izlicez çünkü ben biliyorum hissediyorum doğacağı yok dedim sorunca söylediler yani
Mom0888 Yagmurmeric valla 35-36 arası 2 cm açılma ve sancım vardı asla hissetmiyordum yattım 37 ye kadar sonra doktor gerek yok normal doğum haftasına girdin dedi zumba yaptım yürüyüş yaptım vs oturmadım bir dakika bile ama tık yoktu 🤣 bi sabah kalktım tuvalete gidip duruyorum ama bişeyde yok yarım saat sonra başladı bi sancı ama böyle inceden 15-20 dk bir şeklinde adet ağrısı aynı diyeyim öğlen oldu bi tık arttı dedim artık gidelim 4 cm açılma olmuş saat1 de yatış yaptılar duş vs derken pilates topu 4 de suyumu açtılar 6 da doğurdum hiç bişe anlamadım darısı sizin başınıza gelmeyecek artık diye ümidi kesmiştim 🤣🤣
Yagmurmeric Mom0888 ayy inşallah benim açılmam veya yumuşamam da yok maalesef herşeyi yapiyodum normalde hareketlilik zaten de ek olarak egzersiz de yapıyorum ama artık sıkılıp bıraktım akışına fayda etmiyor çünkü suni sancı olcak gibi duruyor 😁
Mom0888 Yagmurmeric gelir gelir banada dediler eğer doğum başlamazsa sezeryan alınacaktım kilosunda önden gidiyordu çünkü 4100 gr doğdu 🤣 az daha beklese nolurdu kim bilir
Yagmurmeric Mom0888 ayy kız nasıl doğurdun hemencecik 4 kilo çocuğu maşallah, Allah hepimize nasip etsin , benimki 3100 gram az geride suan 🤣
Aggg Mom0888 bende 39+4 oldum bugün ama ne gelen var ne giden benimde bebeğin kilosu fazlaydı geçen hafta 3600 dü bu hafta 4 kilo olursa eğer sezeryane dönebilir demişti siz devlette mi doğurdunuz
Mom0888 Yagmurmeric valla Allah yardım ediyormuş gerçekten doktorumun çatı muayenesi yaptığında 4bcukkiloya kadar rahat doğurursun demişti🤣 çok rahat olmayanda doğurdum sonuçta doğum anında sana tavsiyem beni sn çok rahatlatan Ilık duş ve bele masaj yapan biri olsun yanında aşırı iyi geliyor benim annem vardı sağolsun hem okudu hem masaj yaptı çok iyi geldi
Hzky2010 Beyzaaa21 valla bıçak saplantısı gibi alt tarafında bi şey oluyo geçiyo öyle yani sancılanmıyorum hala 😂 39+5 olduk randevum perşembe günü ne olacak hiç bilmiyorum kendi sancım gelsin çok istiyorum ama suniden çekiniyorum bu haftadan sonra acaba bekletirler mi yine yoksa doğumu başlatırlar mı bilmiyorum perşembe anlycam 😂