Hilalay11 Benimde karnım hep sivri öne doğru şu an 34. Haftadayım gören herkes erkek diyor ama kız ısrarla erkek diyorlar diyorum imkansız yani kız olacak 😀
gizcansen S_B6606 kız bebek bekliyoruz karnım çok sivri hiç yayık değil 35.haftamızı bitiriyoruz😀 karın yapısıyla pek bir ilgisi yok
Canimucizem S_B6606 bence cinsiyet ile değilde kişinin vücut yapısı ile alakası çok var benim çok uzun süre geniş bir karnik vardı baya kız gibiydi sonradan sivreldi ama hala daha tam top gibi değil mevcut göbeğinde olduğu için
Gebeyim-32 S_B6606 18. Haftadayım baya sivri karnım erkek bebeğim. İlerde yayvanlaşır mı bilmiyorum ama hiç kilo almadım onunla ilgili bişey bence yayılacak yağ yok göbekte 😂
birgaripana_ S_B6606 amin hayırlısıyla sizede nasip etsin bende kızımı doğumdan sonra kaybettim ikinci erkek oldu şimdikini kız istiyordum olmadı nasip 😊
S_B6606 birgaripana_ başınız sağ olsun iste Rabbim dilerse alır dilerse verir hikmetinden sual olunmaz Allah hayırlısı ise verir hayırlı değil ise imtihan edecekse vermez Rabbim büyük Allah geride kalana sağlık versin inşallah canım
birgaripana_ S_B6606 amin amin hep hayırlsını diledim demekki buymuş hayırlsı sağlıklı hayırlı evlat olsunlar başka bişey istemem
Sareee39 S_B6606 benim erkek ve tam bir erkek göbeği taşıyorum yani aşağıda ve sivri zaten gören de aaa erkek göbeği diyor kızlarda genelde meme altından itibaren yuvarlaklaşıp büyüyor ama erkekde göbek deliği kısmından aşağıdan sivri şekilde çıkıyor 😀