Selam canım ben 35 haftalığım bende orda düşünüyorum. Kontrollerde denk geldiğim ikinci gebeliği olan bi kaç kişi memnun kaldığını söylemişti. Bu forumda da memnun kalan kalmayan çok yazı okudum. Bence kısmet işi 😂 çarşafların temiz olmamasından yakınanlar olmuş son günlerde. Onun dışında bi ara depremden dolayı doktorlar o bölgeye gittiği için asistanların eline kaldılar. Tabi yakın zamanda doğum yapan varsa daha iyi bilgi verir. O kadar cok doğum hikayesi dinledim ki özelde olsun devlette olsun hiç farketmiyor memnun kalmak bence kısmet işi