Evazada Kızlar 36+4 günlükde dün gittim 2.800 dedi bir haftada geriden sayıyor 35+4 yazdı ulturasona gittim sizde öyle olan varmı? Peki kafam karışıyor son adet tarihiylemi doğum hesaplanıyor yoksa bebeklemi🤷🏻♀️
gizem-37 Evazada benimde 36+0 da 2800 dü canım doktor güzel dedi kötü değil ki zaten bu ara çok hızlı kilo alıyorlar yani 37 de bi anda 3100 falan oluyor
Yagmurmeric Benimde 39+2 şuan ama kilosu 36 larda canım 3100 gram. SAT’a göre sayılıyor bebeğin gelişimine göre değil
Evazada Yagmurmeric o zaman benim ki minnak🙈ama doktor iyi dedi o kadarda yiyiyorum ya nereye gidiyo😂
Yagmurmeric Evazada benimde haftasına göre minnak ya 3 hafta geride yani ama önemli olan doppler i kan akışı onlar iyiyse problem yok hepsi 4 kilo dogcak değil iyi bişey değil zaten kilo boşver. Ve ayrıca benimki 1 hafta önce 2550 gramdi ve 1 haftada birden bu kiloya ulaştı düşün yani
Yagmurmeric Evazada bide zaten seninki 1 haftavgeride çıkmış sadece yani benimki 3 hafta geride çıktığı halde hiç bı sorun yok diyolar 🥰