Sevgigulsen Adetime 3 gün var.. 25 sinde 310 çıktı bir gün snra 26sinda verdim iki günü bekleyemedim 600 çıktı.. kimyasal değil çok şükür değil mi ? Artık kan vermeme gerek varmı ? Adetim 1 hafta geçince gitsem doktora ?
NewMom__ Sevgigulsen Betanız çok güzel artmış kimyasal olduğunu düşünmüyorum kimyasalda değer düşer çünkü.
M-Y2020 Sevgigulsen bence adetinizin üstünden 2 hafta felan geçsin çünkü kalp atışı duyulamayip kese görülmeyimce insan sıkıntıya giriyor