Gulendam34 merhaba bende 14 haftalık üçüz hamileyim benimkide tüp bebek 12. Haftaya kadar sıkıntı yoktu ama iki haftadır kanamam durmuyor doktorlar rahmimin bebekleri taşımadığını söylüyor gittiğim doktorlardan memnun değilim hepsi ikisini aldır diyor ben vazgeçmek istemiyorum eğer gorumceniz memnunsa gittiği doktordan adını ve hastaneyi soyleyebilirmisiniz neresi olursa olsun razıyım gitmek istiyorum