Ben gündüzleri philips aventin göğüs kalkanını kullanıyorum gece de beni çok sıktığı için göğüs pedi kullanıyorum. Hemşire bugün bana göğüs pedi çok kullanma mantar olur dedi. Göğüs pedi takanlar yaşadı mı böyle bi sıkıntı acaba başka ne kullanabilirim