AdelinaAybars Kızlar bugün şeker yüklemesi yapılırken doktor kan grubu için de test istemiş ve kan grubun 0- eşimin 0+ olduğumuz hafta 27+6 kan uyuşmazlığımız mevcut. Var mı başına gelen ne yapmalıyım çok korkuyorum
On-Fr-Tu AdelinaAybars 28 de iğne vurulman şart. Ve doğumdan sonra Bi tane iğne daha vurulacak. Bizde de var kan uyuşmazlığı
leila1 AdelinaAybars korkulacak bir durum değil bir çok gebenin başına gelebilir biz de de kan uyuşmazlığı var test yapıldı bebek pozitif çıktı hatta 28. Haftada iğne oldum birde doğum sonrası olacağım
Rmysahmet AdelinaAybars korkmanu gerektiren bir durum yok canım sadece iğne olman gerekiyor 28de bir de doktorun da söyler zaten kanama olma ihtimali oluyor o durumda da korkmana gerek yok bende de vardı kan uyuşmazlığı şuan37+1 deyim
ebrunasrullahylmz12211221 Bende de aynı şekilde canım bende 27 haftalıkken öğrendim 28 olduğunda iğne olman lazım dedi cuma günü gidip iğnesini olucam senin ilk gebelik mi
Ilkay08 Ben 12 haftada test yaptım negatif cıkınca doktor bide 28 yapalım eger pozıtıf olursa iğne yaparız dedı olmazsa doğumdan sonra yaparız daha iyi dedi aslında korkulucak bişey yok kontrol altında tutman lazım sadece doktor uyarıyor zaten
Ilkay08 İlk gebelikte yapmıyolar zaten dogumdan sonra yapıyolar benım ikincş hamileliğim ilk hamileliğimde dogumdan hemen sonra yaptılar ıkıncı bebekte sıkıntı olmasın diye
murvet_98 Aynı kan gruplarimiz 😊 korkulacak bişey yok normal bi iğne kalçadan yapiliyo 28.haftada yapiliyo doğumdan sonra bebeğin kan grubu farklıysa tekrar yapiliyo yani bende bizimkinin kan grubu babasınınkindendi o yüzden yaptilar
Kmsl0148 AdelinaAybars Normalde evlenirken kan verildgnde zaten söylenir.Sadece gebelik sürecinde lekelenmen kanaman olursa hemen doktoruna gidicen.Doktorlar ilk gebelik haftasında zat n bir sürü kan istyorlar sizin öz gecmisni sorarken kan grubunuzu sorarken negatif dedgn anda doktorlar esininkini sorar söyler.Kanaman olursa doktorun hemen tahlil ister ve kan uyuşmazlık ognesi yapılır.Eger 28-30 haftana kadar hiç kanaman olmaza bu haftada zorunlu iğne yapılıyor.Sonra doğumdan sonra bebisin kan grubuna Göre sana iğne yapılır.Bebis negatifs iğne yapılır pozitifse yapılmaz Bu kadar
MrrvCkrr Bizimde aynı şekilde kan uyuşmazlığı var şuan 30+4 haftalığım ama bana iğne yapmadılar Genelde özeller hamileyken iğne vurulmasını öneriyormuş devlette kanaman vs olmadığı sürece doğumdan sonra yapıldığını söylediler
Rmysahmet AdelinaAybars biz bu hafta sezaryen için gün almaya gidiyoruz sağlıkla gelsin tüm bebeklerimiz🫶
pinkpanter72 AdelinaAybars korkulacak hiçbir şey yok ben de tam 28+0 olunca vuruldum iğne kalçadan yapılıyor devlet hastaneleri yatış gösterip iğnenini yapıp yolluyor ve ücretsiz oluyor. Hamileliğimin ilk haftasındada olmuştum 5 haftalıkken lekelenmem vardı önlem amaçlı vurumdum bide 28 haftalıkken nasipse doğumdan sonrada yapılacak ilk oğlumdada vuruldum devlette yapıldı..