39+4′üm bende ilk 3 ay ilişki yaşamadım ama daha sonrasında 2 günde bir devam ettim. 37′den beri düzenli her gün devam ediyorum ilişkiye fakat ne gelen var ne giden 🥲 İlişkinin bebeğe Bir zararı yok aksine anneye güzel duygular katıyor gerginliği alıyor ve korunmasız ilişki olursa doğuma kolaylık diyor doktorum