İyi günler hanımlar. Bu ikinci gebeliğim. Benim bebeklerim biraz tombul doğuyor ilki 4380 doğmuştu bezler küçük kalmıştı 😂 bu sefer 40 ı beklemeyeceğim sezaryen olacağım. O kadar olacağını sanmıyorum ama yinede önden gidiyor şu an. Sizce 1 numara mı tercih etsem 2 mi?