Sedaseriner Ebraz 7/24 klima çalışıyor onda bile bazen terliyorum. Asla dışarı çıkmıyorum sürekli klima da yatiyorum
Ebraz 1prensesannesi_ vantilatör çalışıyor yatağın karşısındaa ama yok o bile haklamıyor eşim çok güzel uyuyor kıskanıyorum 😂
Ebraz Sedaseriner oda çarpa bilir dikkat et bende vantilatör karşında yatıyorum ama korkuyorumda hasta etcek diye geçen hafta üşüttüm midem bulandı gece kalktım aferdersiniz ishalde olmuştum gece kötü oldum yani 😒
Ebraz 1prensesannesi_ şimdi uyuma çocuk oluncada yine uyku haram 😂 ay napalım bebişler sağlıklı olsun ağrıları sızıları olmasında geçer bunlarda 🌸
Sedaseriner Ebraz adana sıcağına tek etki klima başka çözüm yok 😄 50 dereceyi görüyoruz öğlen saatlerinde