edasontr benimde sol tuo kapali pcos olmuyor sanırım doğal yoldan kapalıysa bir tup diğer tuptende gebe kalmak çok zor ama tüpü alınmışsa biri hemen kalabiliyor doğal kapalilik varsa kalınmiyor gördüklerim okuduklarım böyle ve bu durum beni çok üzüyor içime ata ata dert sahibi oldum evet tup bebek var ama ne bileyim isterdim bende herkes gibi doğal yoldan kalmayı ve benim dusuk erken doğum risklerini var