Hulya4404 Hayırlı akşamlar 20+3 deyiz bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim. cinsiyetimiz erkek be ilk hamileliğim , sizler ne zaman hissetiniz bizimle paylaşırmısınız.
Bebetooo0 Hulya4404 23 hatta 25e kadar vakti var bebeğin bitanem benim ya hiç stres yapma ayrıca sen oynamıyor dedikçe o inatlasyor akışına bırak sol tarafa yat hep çikolata ye her an atcak diye bekleme bende senin gibiydim sonra işte bir akışına bıraktım o oldu daha yani atmaya başladı zaten 23 haftalığım 2 haftadır ufak ufak hissediyorum sabırlı ol annesi daha minicik bebislerimiz belki atıyor ama zavallım plesanta önüne geliyor bilemeyiz ki hiç takma sen şimdi onu kafaya 😍
Ihlamurrengi 15 te çok minikti. 17 de hissettim 18-19 da direkt vurdu. Ben de 20+2’yim. Gece 3 e gircem. Çok bariz vuruyor ama kilom 54 ondan sanırım.
Hevida 18 19 gibi bariz hissediyordum suan 23+2 aşırı hareketli bazen ürkütücü oluyor ilk gebelik alışıkta olmayınca😊