Kuranda geçen en güzel kız ismini yani Meryem’i koymuşsunuz. Kalanların hepsi Arapça kelimeler. Yani ille de Kuranda geçmesine gerek yok bence çünkü dediğim gibi Arapların günlük hayatta konuştukları kelimeler ne bileyim Ahsen, Meva (ki bu da Me’va diye okunuyor ama halkımız ne yazık ki yanlış kullanıyor), Nisa, Maide gibi. Hatta Maide sofra demek sırf sure olduğu için konulması anlamsız geliyor bana. Daha çok sahabe isimleri ya da peygamber eşlerinin isimlerine bakmanızı öneririm. Sare, Hacer, Esma, Erva, Hatice, sevde, Zeynep. Mesela Hz. Meryem’in annesi Hanne. Muhteşem bir isim. Bunun gibi daha güzel hanım isimleri bulabilirsiniz bence 🌸🩷