Merhaba bende tüp bebek ile şu an 8 haftalık hamileyim Allah’a şükür. Eşinin değerine göre tüp bebek gerekir evet ama bu konuda kendine iyi bir merkez seçmeni öneririm iyice araştır burrs önemli olan doktordan çok laboratuvar çünkü laboratuvarda spermi yıkıyolar belli başlı işlemler yapıp hareket kazanmasını sağlıyolar falan. Her yerde fiyatlar başka ama pahalı en az 50 bin tutar ben daha fazla harcadım çünkü bir sürü ilaç kullanıyorsun ve ilaçlar pahalı