Sibelakc
Gecmis olsun. Uyuz olacagini düsünmüyorum, sayet olsaydi evdeki herkeste kasinti olurdu, cünkü uyuz hastaliginin bulasmasin bir el tokalasmasi bile yeterli.
Nörodermatit olabilir, atopik cilt olabilir veya egzama olabilr.
Benim oglumdada egzama var dogustan bie bir tek La Roche Posay AP Baume yaradi sükür.
Tavsiye ederim ben kendimede kullaniyorum (nörodermatit var bende).