Papatyam17 Kızlar bu park yataktan almayı düşünüyorum ama burada bi postta beşiğin sallanırken ses çıkarttığını gicirdama yaptığını yazmışlar doğru mu bu bebeği rahatsız edecek şekilde mi acaba kullananlar yazabilir mi
Bebiskosuu Papatyam17 postunuzu görünce hemen yanı basımdaydı salladım hiç ses yok benimkinde. Acaba eksik veya hatalı bi kurulum mu oldu o kişilerde yoksa kronik bi sorun mu
Minis122 Papatyam17 beninde bu markadan besigimiz 10 gundur kullaniyoruz memnunum. Sallama aparatini takmadim ama. Gene soylece hafiften salliyorum ses yapmiyor
2prensessannesi Papatyam17 bende eskiden joie vardı hemde pahalıydı o bile çocuk büyüyünce sağa sola dönünce ufak gıcırdama oluyordu her park beşikte biraz olur
neslihanersoy benimkide bu marka çok güzel hemüz doğum yapmadım ama deneme yaptık eşimle kurulumunu yaparken ses falan çıkarmıyor ayrıca çok sağlam ve konforlu bir beşik😃
Umutlugunler neslihanersoy doğdugundan itibaren beşik niyetine onda yatircaksinz değil mi?🙂 Kaç yıl kullaniliyormus ben de bilmiyorum da.