Elif2796 canım bende de oldu hala da var ama ilk aşaması dedi doktor benimde araştırmalarım sonucu kalsiyumun fazlalığından oluyormuş diye okudum doktorum hayır dedi bol yoğurt,ayran,peynir yiyebilirsin bunu yapan bünye zaten haftan da ileri bende 34 gibi çıktı 37 yım hala var bebisin suyunu ve gelişimini etkiliyor bazı durumlarda herkeste aynı değil tabiki. Endişe etme eğer ileri seviyesinde değilse kireçlenme. Çok görülen biseymis