Kukulikukuli12 Yagmurunuzz benımkide göstermiyor 20.haftadayım. 5 agustos da detaylı ultrasona giricem orda cıkar diyorum ama ayyyyy suan bir durdum yani 🤭
Yagmurunuzz Kukulikukuli12 Canım haftaya doğumum var ve cinsiyet hâlâ belli degill biri kız diyor biri erkek şaşırdım valla
Kukulikukuli12 Yagmurunuzz aaaa aaaa bizim akrabamız da öyle olmus ama 20 sene önce yani. Artık teknoloji cok gelişti insan anlam veremiyor 🙄 Hangi ildesiniz peki hami küçük şehir falan da önemsemiyorlar mı acaba
Yagmurunuzz Kukulikukuli12 İstanbul’dayim valla gittiğim hastaneler hep özel extra devletede gittim ama her biri farklı soyledi
ElmasAkca Cinsiyet göremeyenler çikolata ve kola içip kontrole gidin 😅😅😅 ondan sonra bana dua edin 🥰🥰 Ve sağlıkla kucağınıza alın 🙏
Yagmurunuzz ElmasAkca Canım ne çikolatalar yerinde gittim Bide 2. Bebeğim tecrübe var yani Ama yok hâlâ net değil😂
Yagmurunuzz 2 aydan 7 aya kadar erkek dendi 8.ay kız dendi şimdi gene erkek diyorlar Yani göstermeme durumu yok