Afzv Ay bize de almayın etmeyin boy atacak giydiremiceksin dediler 0-3 ay aldık rezil olduk. Çocuk bol bol şeyler giydi hep şdkfşdkdkf Bacım sen şimdi kimseyi dinleme, biz dinledik rezil olduk. Şimdi 0-1 ay al (yenidoğan diye geçer) Bi 10-15 tane al 0-1 ay çünkü kaka geçiyor kusuyor sıçıyor durmuyo bunlar. Ondan sonrakileri 0-3 ay alırsın