duyguogeday Canann1601 hamd olsun canım hareketlerini hissetmeye çalışmak la geciyor bu aralar allahin izniyle kızım olacak sizin bellimi
Canann1601 duyguogeday maşallah sonuna kadar hep iyi geçer inşallah. Benim de kızım olacak Allah’ın izniyle🥰 Ama daha hareketlerini hissetmeye başlamadım 😊
Sinifcianne34 Aralık ortası görünüyor doğum bi terslik olmazsa.19+5 erkek bekliyoruz. Umarım hepimizin bebekleri sağlıkla doğar😊
Loliannesi 19+6 hala cinsiyeti bilmiyorum 🤭 en son bağdaş kurmuştu 🫠 14. Haftamda kız demişlerdi ama yine de teyit edilmesi gerekiyor dendi 🤷🏻♀️ Sizce 14ten sonra değişir mi ki 🫣