Kızlar konyada şehir hastanesinde doğum yapıp memnun kalanlar var mı malum bu pahalılıkta özel hastanede doğum yapmak zorlaştı eşim yine özel hastanede doğum yapma taraftarı merak ettim iyiyse memnun kalan çoksa şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum