___Tugba___
Korkma 🥲 Ben ilk doğumuma ne yaşadığımı bilemeden gittim, hiç düşünme bile bende nasıl doğurucam diye direniyordum hatta normal doğum istedim suni bile aldım ilerleme olmayınca spinal anestezi ile sezeryan oldum sadece bebeğini göreceğini düşün ona kavuşacağın anı.. Emin ol bir şey olmuyor her şey geçiyor ve bebeğin senin için dünyanın en güzel hediyesi 🌺 Sezeryandan sonra ilk yürüyüşün biraz zorlu ama hepsi geçecek ♥️ şimdi ikinciye hamileyim 😂