gozidk Defalarca söyledim yani. Benim istediğim ismi koyduk diye biraz zoruna gitti. Yanındaki ek ismi kendi dediği olsun isim olarak yazdıracağım diyor. Söyledim,tavır da aldım bi ara anlar gibi oldu arada bir ima ediyor hastanede çıkartılıyor galiba diye. Ha yapsa da eşime söyledim zaten, gider değişiriz diye. Yani normalde iyi bir insan bu konu da da pek abartılı tepki vermedim ama gene de çok rahatsız oluyorum