Çatlatma iğnesi oldum bugün 7. Gün haftaya salı 14. Gün oluyor.. sizlerde durumlar nedir?
Hgmom1 benimde bat 1 Ağustos beklemedeyim ağzımda tat yok senin belirtin var mı
Bhr0101 benim hiç belirti yok arada bir kasık batması oluyor
🌸🌸🌸