Mrsfly Kızlar ben şu anda 30 haftalık hamileyim doktorum artık sizi 2 haftaya bir göreyim dedi biraz erken sanki şimdi içime kurt düştü bi sorun mu gördü ki acaba diye. Sizee durumlar ne?
Youngmotherr Mrsfly haftaya çağırıyor daha dün gittim ama gidesim yok doğurayım öyle görünmek istiyorum 😂
Prensess35e Mrsfly genelde 30 dan sonra 2 hafta bir çağırıyorlar içini ferah tut bir şey yoktur Bende 31 haftalık hamileyim doktor benide 2 hafta da bir çağıracakti çalışıyormusun dedi hayjr dedim tamam ozaman 35 ci haftada gel dedi ozaman nstye giricem zaten
Mrsfly Youngmotherr olsun 😂 en azından gözetim altındasın hem daha vakit var. Benimki 30 da iki haftaya bire döndüğü için ben şaşırdım. Benim bildiğim kadarıyla 37 de haftada 2 kez gören doktorlar bile varmış 😂 bol bol hurma ye hareket et.
imren_melinarya Prensess35e cok gec cagirmamismi sizi kontrol altinda olmak son ayda cok onemli ikinci bebegimde bana oyle yapti dr bilgimde yoktu 33 de acilmam oldu dr u da bulamadim o gun apar topar doguma alindim dr yok 35 te cagirmisti
Mrsfly Asyos34 yaa pahalı evet ama ben ayda bir ödeme yapıorum 15 güne kadar kontrol oluyor ya o yüzden maddi olarak etkilemiyor daha sık çağırması
Mrsfly cokkasmabeabi ahahah ya ben 34 e kadar ayda bir sanıyordum o yüzden şaşırdım ama sen kaçtasın ki? Benimde ayda birdi şimdiye kadar
Nurrdmr15 Mrsfly banada 29 dan itibaren 2 haftada bir gel dedi o şekilde gidiyorz normal bu haftalarda
Sukran2022 Ayyy benim de iki hafta da bir gel demesi için 1 haftam kalmış çok heyecanlandım şimdi zaman çok hızlı geçiyor kızlar ya
imren_melinarya Mrsfly yok hayir normal hatta 32 de nst ye girdim suan 33 um 34 te gidicem 30 dan sonra 2 haftaya dusuyor
Prensess35e imren_melinarya bilmem olabilir bana sadece kanaman suyun vs olursa gel dedi onun haricinde bi sıkıntı yok bol bol dinlen dedi şimdilik bi sıkıntı yok bakalım