Bence almamalısın, tabiki seni etkilemek istemem ama benimde doğuma son 1 ay kala 3 cm açılmam oldu ve öylece kaldı, suni sancı aldım sandığımız kadar kolay bir şey asla değil.. sonra 1 cm bile ilerlemedi ve ilk doğumlarda çok uzun da sürebiliyor bu . Bende doktorumla birlikte karar verip spinal anestezi ile sezeryan oldum 🥲