Nur-kaynak benim eşimde de varikösel vardı bende polikistik over sendromu 2 doktor da bize tüp bebeksiz asla bebeğiniz olmaz demişti. Sonrasında ben kendim inofolic combi ilaç takviyesi aldım yumurtalıkları güçlendiren içeriğinde inositol folik asit var 3 ay düzenli olarak kullandım baktık olmuyor sonra eşimle dedik zamana bırakalım. Olmadı ilk aşılama deneriz ilacı bıraktığım ay hamile kaldım. Bu süre zarfında eşimin beslenmesi ile kendi beslenmeme çok dikkat ettim özellikle Türk kahvesi, bitter çikolata, keçiboynuzu kaliteli spermi arttırıyor. Ve bana kalırsa en büyük etken kafana takarak birsey yasarsan psikolojik olarak hiç olmuyor. Sonrasında aynı doktora gittim hani olmazdı dercesine, o adam beni o kadar korkuttu ki boş gebelik olabilir yok öyle olabilir böyle olabilir. Çok şükür suan 2 yaşında oğlum ve 2. Çocuğum çok daha kolay oldu 8 aylık hamileyim Allah isteyen herkese nasip etsin. Bizim sonuçlarımızı hatırlamıyorum ama dediğim gibi 2-3 doktora göstermiştik ameliyat önerisi vardı ameliyat sonrası düzelme oranı çok yüksek arkadaşımın eşi ameliyattan sonra toparladı ve cocukları oldu. Umudunuzu kalbimizi asla kırmayın…