Liv doç dr coşkun şimşir canım doktorum çok riskli gebeliğimde çok şükür 34. Haftayı gördüm ne badireler atlattık profesyonelliğiyle desteğiyle hep yanımızda oldu ama ilk gebeliğim düşük onda ebrunyücedeydim sevenide vardır ama bana sorarsanız asla tavsiye etmem