Lionmom1 19. Haftadayim ben de oyleyim yaklaşık üç haftadır boyle cok yoruldum bu durumdan. Siskinlikten hiçbir sey yiyemiyorum suyu bile zor içiyorum. Mide ilacı kullandım bir sey değişmedi bağırsakla ilgili bir ilaç kullandım o da işe yaramadı herhalde sonuna kadar cekicem bu durumu kabullenmeye basladim ama cok zorlanıyorum canım cok sey istiyor ama yiyemiyorum ☹️