Kızlar geçen hafta 6+3 de gittim kalp atışı yoktu. Bu akşam gittim kalp atışı yine yok. 7+2 yiz şuan. Pazar günü de duyulmazsa kürtaj, büyük ihtimalle kürtaj olacaksın dedi doktor. İlk kez kürtaj olacağım süreç nasıl, hastanede yatacak mıyım. Kanama çok sürer mü :/
Bu arada hamd olsun 2,5 yaşında bi kızım var. Normalde 2. Gebeliğim