Dynbfofrt her doktor bir değil mesela pazar günü yoğun bir kanama yaşadım 9 haftalığım kendi doktorum olmadığı için ogün başka bir hekime gözüktüm bana iğne progestan verdi yerinden kalkmayacaksın tuvalet dışında dedi beni baya bir gerdi kendi doktoruma mesaj attım doktor iğne yaptırma dedi Progestana devam et dedi dün kendi doktoruma gittim bebek gayet iyi rutin hayatına devam et dedi ve kanamanın sebebi adet döngün geldiği için olabilir ağrıların sezeryan oldugun için olabilir dedi içimi rahatlattı.