Herkese merhaba,sizlerden yardıma ihtiyacım var
Yaklaşık 10 gün önce doğum yaptım ve çok fazla sütüm var buzluğa da stok yaptım ama yine de fazla,çevreniz de ihtiyacı olan varsa verebilirim ya da süt bankası var mıdır bilgisi olan paylaşırsa sevinirim