Filizsz Belirtileriniz ve haftaniz ne kızlar ben 6+2 karin agrisi ve kasik agrim yorgunluk uyku hali var
On-Fr-Tu Filizsz 5+3 . Kese göründü ama kalp atışı için 1 hafta 10 gün sonra yine gel dedi. Aşırı uykuluyum sürekli belim ağrıyor sersem gibiyim arada mide bulantısı
Wera Filizsz 6+1kus kus bıktım artık tansiyon yerlerde bir tabak çorbayla duruyorum oda çıktı çıkacak iştahım çok ama yiyemiyorum yerken bile kusuyorum bıktım şimdiden hayattan soğudum
Filizsz On-Fr-Tu benimde 6+3 gözüktü kese kalp atisi duyuldu ama cok cok kucuk oldugu icin bebek tam gozukmuyor on gün sonra daha net olur dedi beklemekte fayda var cnmm
Filizsz Wera benim kızımda öyle o kadar kötüydüm ki yemek yemeden kusuyordum yoksa yemek yiyemiyordum suan 6+3 sadece bugun acliktan bulandı ama gayet iyim ins sizde biran önce toparlarsnz 🌼