Kızım 5 yaşında 8 ay önce doğum yaptm oğlum oldu dün hamile olduğumu öğrendim 2si de sezeryan doğum çok korkuyorum çok ağladım naparm nasıl tek başıma bakarım diye doluya koyuyorum almıyor boşa koyuyorum dolmuyor eşim doğsun istyor annem oğlum çok ufak olduğu için tek başına bakamazsn aldır diyor