Nurcihannan Kızlar halsiz hissettim ayakta duramadım tansiyonum 10-6 ya düşmüş tuzlu ayran içtim yarım saat önce falan ölçtüm yine aynı. Normalde tansiyon sorunum yok. Endişelenmem geren bi düşüklükmü. Ayaklarımın altına bişe koydum yüksekte tutuyorum
balevlatlarim3535 Nurcihannan gayet normal 10/6 sıcaktan olur okadar. Benim 6/4 olduğunu biliyorum doktor arada olabilir normal dedi. Havalar çok sıcak çünkü
Roro37 Nurcihannan benim de ara ara tansiyonum çok düşüyor tuzlu ayran bile fayda etmiyordu. Gebe okulundaki ebe vücutta sıvı miktarı azaldığında da tansiyon düşer demişti su tüketimimi arttırdım çok şükür tansiyonum da yoluna girdi normalden biraz daha fazla su içmeye çalışın ☺️