bana çok fazla hastane çıkışı hediye gelmişti,7-8 takım hastane çıkışı vardı onları giydirdim hep bir bucuk ay kadar. tulumlar almıştım ama pratik olmadı alt değiştirirken. bir de bebek hızlı büyüdüğü için patikliler daraltıyo bacaklarını.tulumda hep büyük beden alın.mesela şuan bebeğim 7 aylık.yazlık tulumları 12-18 alıyorum rahat rahat giyiyo