Selam herkese.
14 temmuzda düşük yaptım ve kürtaj oldum. Yarına randevu aldım ve şu testler yapılacak.
Antifosfolipid antikor igG igM
Antikardiolipin antikor igG igM
Antinükleer antikor
Anti TPO
Antifosfolipid antikor sendr
Dvit
Bide genetikten eşim ve ben kan vericez. Pıhtılaşmada orda yapılacakmş sanırım.
Başka baktırmam gereken değer var mı sizce ?
Çnkü ben doktorun istediğinden farklı olarak son 3 ünü araştırarak buldum ve yazdım. Sizin de araştırdğnz şunu da yaptrsan iyi olur dediğiniz bir test var mı ?