EzoAlya @SeDAaaaa35 benm eşimde belediyede çalışıyor. 2 hafta izni olcak. Hafta sonlarıyla beraber tabi 🫠
EzoAlya @SeDAaaaa35 toplamdan15 gün izin kullanması gerekiyor canım senin bebiş doğdumu başladımı izin. Birde hangi belediye
nurbanu-y SeDAaaaa35 12 temmuzda doğum yaptım 5 gün yasal izin kullandı eşim 1 gün 15 temmuz 1 günde haftalık izni denk geldi toplam 7 gün kullanmış oldu
Dnzglsm_123 SeDAaaaa35 10 gün yazacaktım 1 gün yazmışim 😊 Benim eşim belediyede çalışıyor 10 gün izin kullanacak
SeDAaaaa35 Dnzglsm_123 he şimdi anladım canım benim eşimde 1 hafta dedi de daha var tabi bakalım ne kadar olacak
AyseNurdogan Herkesin kocişkoları belediyede çalışıyormuş maşallah 🥰 benimki de belediye de memur otomatik 10 gün tanımlanacak demişti
Tugbazdmr Balbebek012 ben askeri personelim bizde net 10 gün diye bir şey yok 1 ay önce personele 7 gün verildi babalık izni tayin dönemi adam yok diye