Fincan Hanımlar düdüklü kullanımı hakkında bir sorum olacak. Bugün ilk kez kullandım düdüklüyü ancak buhar verdi hep dışarıya ve kademe düğmesi yükselmedi neyi yanlış yapıyorum acaba
Denizzli20 Fincan içine çok su koymayın çünkü çok kısa sürede pişirdiği için su kaybı olmuyor. Kapağın tam oturduğundan emin olun klik sesi gelecek ve tutma sapının oturduğu yer yeşil olacak. Büyük ocağa yüksek ateşe koyun önce sonra çizgisi çıkınca küçük ocağa küçük ateşe koyarsınız
Aecer Fincan ilk kullanımda benim de öyle olmuştu ve yemeğim yanmıştı😃 kapağı tam kapanmamış. Çıt sesine güvenmeyin siz sap yerini bi süre sonra oynatmayı deneyin sabitlenmediyse kapak oturmamıştır. Tam kapandığında sapları da taş gibi oluyor hareket etmiyor hiç
Makif Iyi kapanmamisyir muhtemelen. Iyi kapanmadiginda oyle yapar ustunden bastirara kapatmayi deneyin bi dahakine
Fincan Makif yo değildi orta seviye idi. Çıt sesi geldi yeşil renk de oldu daha nasıl oturacağım anlayamadım 🙁
Makif Fincan bende bi kere oldu bu dediğiniz sonra kapagi iyi kapatmadigimi farkettim actim ustunden biraz bastirarak çevirdim o zaman oldu.
moms3514 Bende fissler kullanıyorum ama dediğiniz gibi bi sorun yaşamadım hiç o yüzden bişey diyemiyorum
Fincan Makif kapatamadan çıt sesi gelir mi ki ben ona güvendim kapandı herhaldee dedim. Yok hiç yükselmedi çizgi bende. Kilitin olduğu yerden hep hava verdi kapattığım andan beri öyle bekledim ocağın altını kıstım yükselttim bi şeyler yaptım ama hiç değişmedi
Makif Bide havayi hapsetmeye başladığı anda bi hava kaçırır gibi ses çıkar sanki hava kaciriyomus gibi sürekli. Sonrasında zaten yukardaki cizgiler cikmaya başlar o hava kaçırmayı mi zannettiniz acaba hava kaciriyor diye
Makif @“Fincan”#p28823831evet çıt sesi gelir yine iyice oturmasa bile. Lastigine bakin iyi yerlesmismi diye bide uzerinden biraz bastirarak çevirin kapagu bide oyle deneyin.
Fincan Denizzli20 ocağa koydum ses geldi falan evet de pişirme boyunca hava kaçırdı o kilit yerinin altından. Valf yükselmediği için mi öyle oldu acaba yarım saat falan kaldı ocakta sürekli hava verdi dışarı.
Fincan Aecer valla dün ben de yaktım bebekle olunca bi de 🙁 ömrümde ilk kez bi aleti kullanırken stres oldum ya yemek yapasım yok sabahtan beri elim gitmiyor tencereye 😀 bir kez daha deneyeceğim bakalım inşallah beceririm.
Aecer Fincan ben ilk evlendiğimde yapmıştım bide iyice panik olmuştum😃 yaparsın yaparsın sapından kontrol et dediğim gibi
Aecer Fincan sapları üst üste tut bi süre bakalım sonra sabitlenecek zaten tam kapandıysa. Kapatmayı da ilk önce close yazan yeri oturtup döndürüyorsun dimi?
Fincan Aecer ay tamam oldu. Yani ilk kapatınca kapağı yine oynadı da zamanla kilitledi sanırım kendini pişerken baktım bayağı sıkı. Dün kaynar su koymuştum yemeğe onunla bi ilgisi var mı acaba bi de o geldi aklıma
Aecer Fincan hiç kaynar su dökmedim ama sanmıyorum öyle olsa çok hızlı çıkardı düğmesi yukarı. Neyse bir kere olduysa hep yaparsın geçmiş olsun😃